wtorek, 1 września 2015

Zaczynamy!

Blog uważam za oficjalnie otwarty!
W przeciągu kilku minut opublikuję pierwszych członków naszej trupy.
Teraz zapraszam na małe wyjaśnienia jak działają blogi tworzone w taki sposób jak ten:

1.Tworzenie postaci:

Dosyć prosta rzecz, ale często rodzi wiele pytań. Zacznę od początku, formularz postaci znajduje się w zakładce "dołącz". Formularz ten należy wypełnić w całości i wysłać na jeden z kontaktów podanych we wcześniej wspomnianej zakładce. Zdjęcie postaci może, ale nie musi być narysowane.

2.Pisanie i publikowanie opowiadań:

Blog w którym pisze się opowiadania? Ale jak?
Już tłumaczę. 
Opowiadania te są pisane w 1 osobie i mają formę lekko pamiętnikową.

"Jocker spojrzał na mnie z ukosa, a ja uśmiechnęłam się szeroko."

Oczywiście mogą zawierać też dialogi (a nawet powinny).

"Jocker spojrzał na mnie z ukosa, a ja uśmiechnęłam się szeroko.
-Ze mną nie ma tak łatwo, kochany- powiedziałam."

Opowiadania można dawać innym do dokończenia, czyli ogólnie wszystko działa podobnie jak RP, ale są dłuższe.

"Jocker spojrzał na mnie z ukosa, a ja uśmiechnęłam się szeroko.
-Ze mną nie ma tak łatwo, kochany- powiedziałam.

<Jocker?>"
(proszę nie pisać tak krótkich opowiadań jak te z przykładu. Opowiadanie powinno zajmować co najmniej 5 linijek <bloggerowych>)

Jeżeli piszesz z kimś opowiadanie, to najpierw przeczytaj dokładnie jego formularz i przeanalizuj jego charakter, aby... nie podpaść właścicielowi drugie postaci, robiąc coś wbrew jego charakterowi. Przy okazji przypomnę też aby  w charakterze swojej postaci nie pisać tylko "tajemniczy/a", lub czegoś w tym stylu, aby ułatwić innym pisanie ze sobą.

A jak opublikować opowiadanie?
Wystarczy je wysłać w ten sam sposób jak formularz postaci, resztą zajmą się moderatorzy.


Wyjaśniłam już chyba wszystko, a jeżeli nie, to zapraszam do pytania w komentarzach tego postu, albo bezpośrednio do mnie (e-mail: melody112julia@gmail.com, howrse: Tyvsa).


Życzę udanego pierwszego dnia szkoły,
Donie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz